leadstar

Alla inlägg under februari 2011

Av Ylva Myhrman - 28 februari 2011 21:07

      haha skrattar åt gårdagen, vår familj är verkligen familjen annorlunda och nu finns bevisen på facebook

Av Ylva Myhrman - 28 februari 2011 17:10

" får jag träffa dig ikväll?

jag har ingen anledning till det

tänkte först gå runt det, råka springa på dig


men nu är det bara så

att jag inte orkar göra så

antingen vill du träffa mig eller så vill du det inte


vill du inte det så går jag nog hel ut ur det

när man var liten föll man jämt

men nu ska det vara så jävla svårt


så fastän du bara svarar ja för att vara snäll

får jag träffa dig ikväll?"



Lysnna på låten HÄR



Av Ylva Myhrman - 28 februari 2011 14:32

Härligt att få sluta tidigare idag, behövs. Det är dagens positiva ovh dagens stora, stora minus är att jag inte får träna idag heller, Jävla hals! men på onsdag hoppas vi på annat. Annars måste jg ta tag i att baka eftersom det är min tur att baka till mentorstiden imorgon.

sen måste jag verkligen ta tag i svenskan, skärpning Ylva! men det var tydligen rätt så enkelt så det låter väldigt trevligt

Av Ylva Myhrman - 27 februari 2011 14:51

" can you honestly say that we're no good for one another?

I know I can't so why bother?

And did you really mean every word that slipped through your sweet mouth?

I sure like hell didn't!


So coem on! Don't let just one night fuck it all up

Don't let the devil ruin it all


Can't you honestly see that it's not the words,

only the memory that's putting us down?

And can't you truly see that I want you and you want me,

so what the hell are we so scared of?"

Av Ylva Myhrman - 27 februari 2011 12:21

hela det året har jag varit sjuk från och till. Inte jättesjuk så jag inte orkar göra något men tillräckligt för att inte kunna träna... Jag vill träna, jag måste träna så jag får vara med på matchen på söndag. ah! Jag brukar inte vara så här. hoppas det blir bättre, snarast!  nu ska jag inte sitta här och beklaga mig när det finns folk som har mycket större problem, jag har ju trots allt bara lite halsont

.

Av Ylva Myhrman - 27 februari 2011 12:18

 


ETT STORT GRATTIS TILL MIN


FINA BROR TONY SOM


FYLLER


FJORTON HÄRLIGA ÅR!

Av Ylva Myhrman - 26 februari 2011 21:58

är det av uttråkning eller av ren dumhet jag sätter mig framför tv:n och ser på melodifestivalen? svår fråga? Jag vet inte. Jag kan inte vänta mig att li häpnad av något bra i musikväg, det kan jag väl inte? Bättre måste jag veta. Men varför sitter jag där och lyssnar på varje bidrag, varje ton. Var det för att jag hörde att melody club skulle vara med, för dom var väl bra, eller hur? Jo men det var dom, det vet jag att dom var. Men vart var det ikväll, får man inte göra bra låtar i melodifestivalen, är det en regel? Men det var i alla fall min "favorit" om man kan säga så. men den sluta 7:a. e det något fel på mig? och på tal om det så var ju den alltid äckliglt, falska glada Linda Bengtzing med. henne tål jag bara inte. Men det kommer säkert vara massa småtjejer som kommer gå runt att tralla på den där låten som handlar om drömmen om en otrohet, eller ngt i den stilen, jag lysnade inte så noga om jag ska vara uppriktig.Sen var det gubbarna i lasse stefanz, skulle vara bra om et fanns ett bäst före datum på dom! fanns det där någon energi på scen, jag vet inte ens om jag så något täcken på liv. Sen sist hade vi ju det nya Love generation som är ett bra exempel på att man inte alls behöver ha så mycket talang bara man ser bra ut och har tajta kläder, man kan till och med sjunga falskt. BARA MAN SER BRA UT! tack o lov! haha nej tack! Jag vill ha lite känsla också, lite uppriktighet. Men dom lyckades ju i alla fall ta sig till andra chansen, go girls, good for you! Nej tack för allt det där! Enda ljuset var när The Ark tog över scenen, då under tre- 4 minuter fick till och med melodifestivalen uppleva lite bra musik.


för man kan inte tävla i musik men i shlager kan man!

Av Ylva Myhrman - 26 februari 2011 17:11

"Dom är uppe på taken

alla är högt över staden

sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort

och jag vågade aldrig hålla din hand

vi är inte såna som i slutet får varann


och alla bara pratar "är det sant?" och"jag har hört om dig"

jag kommer aldrig tillbaka hit igen

neonskyltar sänder ljus till mig och skatorna

alla dansar och jag tänker: "är du också själv?"

vart är du ikväll?

 

vem kysste elin bakom ryggen på marie?

var det den stora poeten som hon var förälskad i?

fanns det en plats i hennes värld för två?

snälla skicka ett vykort för jag undrar så



Ovido - Quiz & Flashcards