leadstar

Alla inlägg under maj 2011

Av Ylva Myhrman - 29 maj 2011 21:34

"Du är inte så fin

men det är något med dig

som att komma hem

första gången, ja du sa hej

det är så logiskt alla fattar utom du

du har ingen aning om att jag tänker på dig precis just nu


någon gång måste du bli själv

någon gång måste du bli själv


Hon har ett falskt leende

jag har sett det

hur har du ungått det alla de här åren

och jag har sett dina pupiller växa när du är med mig

du vet inte om det än

men det kommer bli vi

tillslut..."


En mycket vacker låt av Säkert!

Av Ylva Myhrman - 29 maj 2011 17:53

 

Har helt och hållet glömt bort att lyssna på Sahara Hotnights nya album, efter tre år efter förra skivan. Men ja i vilket fall har jag nu lyssnat igenom skivan och jag måste säga att den är riktigt bra, härligt. har inte lyssnat så aktivt på Sahara så jag vet inte om det är bättre eller sämre men jag vet att det är ett väldigt bra popalbum. Med ett smått omodernt sound blir det mer intressant, bra jobbat tjejer, jag ser verkligen fram emot till när dem besöker munken in the park i sommar

LYSSNA HÄÄR




Förövrigt så fick vi med oss en härligt seger med 3-1, härligt tjejer!

Av Ylva Myhrman - 29 maj 2011 11:52


Nu har mina kära vänner lämnat mig. Nu håller jag på att tagga till för dagens match som spelas mot norrköping city, skulle sitta skönt med en seger fast det gör det väl alltid. Annars ska jag bara klargöra att det är morsdag idag så jag hoppas ni ägnar lite extra tid åt dem idag, min mamma jobbar hela dagen men hon ska veta att hon är guld värd och att jag älskar henne.

Av Ylva Myhrman - 28 maj 2011 11:30

Nu måste jag ta tag i dagen, kl är 11.32 och jag ska idag plugga, städa mitt rum, gå ut och gå med hundarna och andra små saker, allt detta innan fille och bea kommer får att göra mig sällskap denna lördag, låter var ett tag sen vi tre träffades tillsammans.


dagens måste är i alla fall att se på Håkan Hellström live på cirkus på ettan, ja det är från denna turné. men troligtvis kommer jag vara snäll och spela in det istället då mina ack så fina vänner inte står ut med Håkan, It's such a shame! Men jag gillar er ändå!

Av Ylva Myhrman - 27 maj 2011 23:24

  "Nobody said it was easy

it's such a shame for us to part

nobody said it was easy

no one ever said i would be this hard

I'm going back to the start"


COLDPLAY

Av Ylva Myhrman - 27 maj 2011 13:33

Nu är jag hemma efter min korta vistelse i skolan på ca 2 timmar utöver det har jag suttit på bussar och spårvaganar i över 2 timmar idag, bara för att ta mig till skolan och hem igen, känns lite motigt. Men nu är det äntligen fredag. Hade tänkt ta en springtur men så började det vräka ner så det får nog vänta ett tag men det är inget jag sörjer.

Av Ylva Myhrman - 26 maj 2011 23:11

  handledarutbildning. Check! Känns skönt att ha tagit första steget mot körkort, har inte tagit tag i det, av vilka anledningar vet jag inte men det har helt enkelt inte blivit av så nu är det bara att fixa lite tillstånd och sen är det dags även för mig att sätta sig vid ratten. Nu känns bilden av mig med ett körkort i handen inte lika förfärligt avlägsen.


Nu ska jag ta mig lite sömn och sova och njuta av sovmorgon + en skoldag som slutar vid 12

Av Ylva Myhrman - 25 maj 2011 22:06

Nu ska jag snart gå och lägga mig, är trött och vill bara sova. Har spelat fotbollsmatch med flicklaget eftersom jag tidigare idag fick ett sms om att jag var tvungen att vara med så det var bara att tagga för match efter skolan, vet inte riktigt om jag helt lyckades men någorlunda i alla fall. Resultatet blev lika vilket var lite synd, vi kunde lika gärna ha tagit hem matchen, men det är sådant som man får ta ibland, bara det inte händer för ofta.

Ovido - Quiz & Flashcards