leadstar

Alla inlägg under april 2011

Av Ylva Myhrman - 29 april 2011 14:33

Härligt med fredag och helg! kort dag också. måste upp och städa rummet så jag ska skruva upp volymen på stereon och sätta i riktigt bra musik, får se vad det blir. Imorgon bär det av till liseberg för min del, hoppas på fint väder så blir det en riktigt fin valborg. ha det fint

Av Ylva Myhrman - 28 april 2011 21:37

     

Känns fint att Sahara Hotnights kommer till munken in the park i sommar! I'll be there

Av Ylva Myhrman - 28 april 2011 17:03

Messis 2-0 mål igår var, ja se själva!

Lyssnar på musik och bara tar det easy efter skolan. Hade matteprov och jag tänker inte kommentera något, vi får se hur det gick. Sen hade jag möte med hagas hemliga. Nu ska jag plugga lite sen ska jag ut och springa lite tror jag. Sen imorgon är det fredag och vi slutar vid tolv, fint! sen kommer bea och natta hit och gör mig sällskap inför valborg som kommer spenderas på liseberg.


Av Ylva Myhrman - 27 april 2011 20:43

Ja så blir det nog. Igentligen skulle det vara bra om jag la allt focus på matten men det är inte alltid så lätt som det låter. Känner verkligen att jag vill kolla på lite fotboll och igentligen är jag dum att jag ens tror att det kommer bli någon vettig matte gjord, men ska försöka. Det är ju trots allt el clasico!

Av Ylva Myhrman - 27 april 2011 16:19

 

Tack att du lever upp till alla förväntningar Veronica Maggio, för satan i gatan har haft skyhöga förväntningar på sig sen "jag kommer" av både mig, allmänheten och diverse kritiker. Men som sagt levererar hon, jag kanske tar i nu men, sommarens platta. Jag tror det. Det är ett bitterljuvt mästerverk som jag har hört någonstans och det stämmer. Hon sjunger ljuvligt och alla låtar känns rätt! detta är en skiva som ska befinna sig i min skivsamling inom en snar framtid, det kan jag lova!


lyssna och njut HÄR!


Av Ylva Myhrman - 26 april 2011 20:00

    Pluras kök måste va den bästa av alla matlagningspogram och både du och jag vet att det finn kopiöst av den sorten. Ikväll kommer det bli extra fint då finaste Timo Räisänen kommer och hälsar på. lite mysig tv innan sängen.

Av Ylva Myhrman - 26 april 2011 16:32

då var den skoldagen äntligen över. På lunchen gick jag natta malin bea och jennifer ner till donken, farligt farligt att ha det nära skolan. Nu ska jag snart iväg på 75 årskalas då min morfar fyller år idag, grattis grattis!

Av Ylva Myhrman - 25 april 2011 14:51

  åh lata dag! har inte gjort någonting, även fast jag har plugg som skulle vara bra att göra. men men ska försöka förberda mig för verkligheten igen, skola imorgon. men går ju bara fyra dagar denna vecka sen är det valborg, känns fint. Ser ut som det underbara vädret ska hålla i sig.


"jag har sätt kärlek från båda sidor nu, från att ge att ta och ändå ser jag bara kärleksillusioner och nu minns jag, jag förstår inte kärlek, inte det minsta


och jag skulle ha ringt dig ikväll men handen fastande framför mig och jag skulle ha sagt "jag älskar dig" men stolthet kom ivägen. och du eller jag, vem är konstigast? är det bara jag som har förändrats?"

Ovido - Quiz & Flashcards