leadstar

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Ylva Myhrman - 14 april 2011 21:24

   

Imorgon är det fredag! det innebär tyvärr för mig en lång dag i skolan. Men sen är det cupmatch mot kudby vilket ska bli kul. Sen är det lov. ska bli otroligt skönt och välbehövligt. Har inte några direkta planer, lite fotboll, lite musik, lite sommarjobbsgrejer och en massa härliga stunder med fina vänner.

Av Ylva Myhrman - 14 april 2011 16:41

Hemma efter dagens skola, slutade vid 12 men åkte in till stan med natta, köpte ett par jeansshorts, åt lite kebab och återvände till skolan för lite hemlig planering till tre sen dess har jag suttit på diverse bussar hit och dit. Just nu vill jag bara ha lov, helg, lördag och befinna mig i flygeln och bli euroforisk igen, få samma känsla som jag hade den 10:e februari i cloetta. Jag har på känn att detta kommer till och med slå det. Intimt, mer nära, mer verkligt, mer HÅKAN HELLSTRÖM, aahhhhh längtar!


"Anna hade en vän med en bil och vi ångte långt bort. och vi kanske till och med lämnar sverige.( Det är ett nytt spel och jag vill inte vara med)"

Ovido - Quiz & Flashcards