leadstar

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Ylva Myhrman - 24 april 2011 23:14

Denna unga man har släppt en ny singel från sitt kommande allbum som kommer framöver. Han skapar musik långsamt men det jag har hört har jag faktiskt verkligen gillat även den här låten "Blommorna" Ge den en chans, lyssna HÄR!


"kom berätta hur man går över marken med en rak rygg öppna sår

 och berätta hur man reser sig igen efter sparkarna och slagen"

Av Ylva Myhrman - 24 april 2011 20:00

Påsken är firad och godis har jag ätit och sol har jag solat. Underbart väder har jag redan sagt men sådant kan man upprepa. Igår började dagen på smultronstället och jag serverade lite glass, jag tror det gick bra, jag tappada i alla fall inget. Jag har en känsla att jag kommer trivas. Sen efter serveringen kom släkten hem till oss och vi bröt traditionerna och grillade istället vilket var väldigt gott. idag har jag sysslat med lite nodvändigt plugg.

Ovido - Quiz & Flashcards