leadstar

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Ylva Myhrman - 2 april 2011 23:26

   

Det superhajpade bandet The vaccines har nått mina öron och Jag gillar det skarpt. Riktigt bra gitarbaserad rock/pop. ahh kan det bli bättre? älskar att hitta ny bra musik man blir så glad! jag rekkomenderar att lyssna igenom några av deras låtar. Nytt, Fräscht, bra.


Lyssna HÄAR!!

Av Ylva Myhrman - 2 april 2011 21:55

 

Ja tydligen blev mitt förra inlägg lite konstigt. Men jag ville få fram att jag äntligen mådde bra igen, underbart. Var ute och gick i nästan två timmar idag bara för det var så härligt att vara ute. Sen ville jag peppa mig själv genom att skriva att det bara var 2 veckor kvar till Håkan Hellström. Som också fyller år idag. Grattis får man väl ta och säga.Ikväll har jag varit en sväng i sörping 0ch träffat lena och frida.

Av Ylva Myhrman - 2 april 2011 11:49

   

första lördagen på aprill, den andra dagen. Känner mig faktiskt ri

Ovido - Quiz & Flashcards