leadstar

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

som löv i november måste du falla

Av Ylva Myhrman - 15 november 2011 19:48

  går snart bananas på allt plugg, så jag tar det osäkra för det osäkra och slutar för dagen, känner mig faktiskt redo för spanska provet imorgon så det blir bra, ska ta en låååång härlig dusch och sedan bara göra något helt annat än att plugga. man ska ju ha ett så kallat liv också


"Bunden till händerna, bunden till fötterna, slängd till hajarna, bly i tärningarna, du kan inte vinna. som löv i november måste du falla... du kan inte vinna jämt någon gång måste du förlora igen, någon gång måste du förlora igen" - håkan hellström

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ylva Myhrman - 14 november 2012 20:17


  J Jag drunknar i havet av plugg, Tal hit, historia prov dit, och sen tar vi lite filosofi och varför inte lite eller snara mycket av allting! Hur ska man hinna, men har suttit nu ett tag och känner ett lugn i stormen så snart kommer min fina pojk...

Av Ylva Myhrman - 13 november 2012 22:42


  Hej, hallå, varför? Jo nu är det så att jag känner att jag har så mycket annat att göra så jag kände att jag men varför inte blogga också, allt för att öka stresshalten i kroppen, hehe ne men skämt och sido så kände jag helt enkelt för att börj...

Av Ylva Myhrman - 22 november 2011 17:03

NUMERA KOMMER JAG FINNAS PÅ         LEADSTAR.DEVOTE.SE ...

Av Ylva Myhrman - 21 november 2011 18:17


  Jag gör tydligen allt för att inte behöva plugga har jag kommit fram till, för jag kan inte komma på en annan förklaring till varför jag så snällt skulle hjälpa min broder att sortera ihop hans 13 kg tunga legosamling som han ska sälja, för skul...

Av Ylva Myhrman - 20 november 2011 22:14


  ännu en helg är över. Efter kvällens pluggande av blandad kompott så ligger jag i sängen och lyssnar på härlig musik och bara gör ingenting, riktigt skönt.    "play a game and i'll be your king and your queen swim the sea and i'll be your ...

Ovido - Quiz & Flashcards