leadstar

Alla inlägg under mars 2011

Av Ylva Myhrman - 31 mars 2011 13:10

Har orkat plugga en liten gnutta idag i alla fall. De 14 första glassarna sitter nu, bara 46 kvar... Det är hemskt att man måste plugga för att man är sjuk, jag orkar max 15 min sen säger mitt huvud stopp och jag somnar istället. Är trött på att vara sjuk nu, febern släpper inte så jag följer nog min kära mors råd om att vara hemma veckan ut så jag är fit for fight till nästa vecka istället. Men då måste jag få hem matteboken känner jag, tyvärr...

Av Ylva Myhrman - 30 mars 2011 22:16

"did I hit the wall before I knew which way to go?

couldn't I just understand when you said no no no no no no no no no no

were you deceiving me with conscience white as snow

You should win an Oscar for how active you performed the show


didn't I know, and couldn't I see

an why did I have to make those same mistakes

My sweet marie


I've got so many worries

I'm afraid that my head will explode

I'm doing everything to help you get away from this load

it's hard and complicated but I never learned your code

your code

your code

your fucking code


were wi still kissing when you knew that we ware through?

did I make it impossible for one plus one to equals are two?"


SONG BY: TIMO RÄISÄNEN

Av Ylva Myhrman - 30 mars 2011 18:47


just nu känns det bara jobbigt att vara sjuk. att känna att man missar massa jobbigt i skolan som man måste ta igen själv så det blir ännu jobbigar. Ja jag syftar på matten framförallt. att missa cup match står inte heller högt upp på listan. Visst, jag mår bättre än igår men det är inte bra, inte än

Av Ylva Myhrman - 30 mars 2011 10:36

   

för några dagar sedan hörde jag denna man på radion, han heter Emil Jensen och gör skön pop på dialekt. Jag verkar falla för artister som vågar sjunga på sin egna dialekt. jag vet inte varför men så är det bara. Men jag har lyssnat ett tag på honom och I like it. Han har precis nyligen släppt ett album som heter rykten och där finns den aktuella låten blod som du kan höra på radion (om du lyssnar på icke komirsiell radio så att säga)


Lyssna HÄR!

Av Ylva Myhrman - 28 mars 2011 18:35

är ganska död efter den här skoldagen, skulle nog inte ha gått till skolan för det får jag sota för nu istället, skyll dig själv Ylva! dagen har varit händelsefattig eller så har jag varit för upptagen att störa mig på min förkylning för att märka vad som hänt i min omgivning.


förövrigt är jag sjukt jävla avundsjuk på alla som var i flygeln i lördags och bevittnade The ark på sin avskedsturné

Av Ylva Myhrman - 27 mars 2011 15:06

Kom ni ihåg att ställa fram klockan inatt? SOMMARTID, visst låter det bra? men sen att vädret inte ett dugg påminner om sommar kan man ignorera. Häslade på min morfar idag och nu ska jag börja ladda för match ikväll. 

Av Ylva Myhrman - 26 mars 2011 19:27

     

snyggt snyggt snyggt! dagen har spenderats i skogen? ja jag skojar icke. Har gått över en mil. En trevlig eftermiddag faktiskt. ok detta inlägg blev konstigt. En blandning av modeinsperation och skog, passar det ihop? inte direkt men men jag har inte sagt att jag är bra på att blogga

Av Ylva Myhrman - 26 mars 2011 09:19

Härligt med sovmorgon, härligt med helg, härligt med fint väder, härligt helt enkelt. Har precis ätit frukost och ska nog snart bege mig ut lite i solen och låta den värma mig. men om man väntar lite till värmer den mer. gårkvällen blev toppen så fina tjejer man har omkring sig.

Ovido - Quiz & Flashcards