leadstar

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Ylva Myhrman - 7 mars 2011 21:35

Det är en sådan skön känsla man får efter ett hårt träningspass, känns i hela kroppen. Körde massa komdition och snabbhet vilket alltid är bra. Sen var det möte direkt efter fotbollen och framtiden ser ljus ut när det gäller fotbollen, så glad att allt blev så bra. Tänker tillbaka ett år då mitt lag var i upplösningstillstånd och jag vela hit och dit, men är väldigt nöjd med mitt beslut nu. trivs verkligen i SIK

Av Ylva Myhrman - 7 mars 2011 15:23

soft dag idag, skönt! film på samhällen, svenska och sen bad resten av dagen. sen köpte natta och jag kladdkaka på ICA, supernyttigt....verkligen. Sen ikväll blir det träning och sen fotbollsmöte. Nu måste jag plugga matte för imorgon ska jag till Malin och sova där till onsdag då vi ska till romme, vad gör man inte för lite extra sömn. hahah nevars Malin är en härlig tjej även Bea och Natta som också ska sussa där, vi från landet.TAGGA SKIDBACKEN!

Ovido - Quiz & Flashcards