leadstar

Alla inlägg under november 2010

Av Ylva Myhrman - 30 november 2010 20:11

Nu äntligen har vi fått tillbaka vårt kära internet så nu kan jag uppdatera igen. Efter två veckor. det känns meningslöst att berätta allt jag gjort för det kommer inte ens jag ihåg. men jag har i alla fall gått och blivit 16. Idag frirade fyra utav dem underbasraste brudarna i världen mig genom att mysa till det och fika på stan. MYS! har precis blivit klar med mitt repotage om Håkan Hellström som jag faktiskt är ganska nöjd över. Nu ska jag försöka få in typ 30 eng glosor och lika många spanska

Av Ylva Myhrman - 29 november 2010 15:33

Fick världens bästa present av familjen så den 10 feb är jag i cloetta center och är världens lyckligaste person

Av Ylva Myhrman - 23 november 2010 09:33

hej hej igen nu sitter jag här och väntar på att samhällen ska börja, lagom taggad. vi håller på med politik och hur ska jag lägga fram det här snyggt?... det är kanske inte det roligsaste man kan läsa. Det hjälper ju inte heller att vi ska ha ett stort härligt prov på det om två veckor.


såg just att håkan kommer i aprill till norrköping och jag ska dit!!!!!!!!!

Av Ylva Myhrman - 22 november 2010 09:20

säger jag bara! när dem ringer lovar dom, men det är klart att erat internet funkar men sen lägger det bara av och då ringer man dom igen och då är det andra bullar. Ne tyvärr så kommer inte det inte funka. så det blir en vecka till utan internet. men sen kommer jag igång med bloggningen igen, jag lovar


hur som helst så var jag på bio i lördags och såg första delen av sista harry potter filmen (bara jag som tycker det är en aning rörigt?) men den var väldigt bra i alla fall och den var spännande på ett helt annat sätt om man jämför med dom andra filmerna som mest var spännande i slutet.


Av Ylva Myhrman - 18 november 2010 09:47

det är väldigt dåligt uppdatering på bloggen just nu för vårat internet är inte som det en gång var om man säger det på ett snällt sätt. Men det är väl rätt vecka för det har inte hänt så mycket alls den här veckan.Guidningen gick bra och jag tyckte det var väldigt kul att visa runt alla vilsna nior. haha. sen har det varit mest plugg för min del.


hade sovmorgon idag för att sen ha eng som blev inställd så jag sitter i datasalen och gör ingenting istället. sen ska vi käka kladdkaka på mentorstiden och sen är det bara matte och sen slutar vi för dagen. NICE

Av Ylva Myhrman - 16 november 2010 13:34

så ser min dag ut. Har precis kommit hem och nu ska jag plugga lite för att sen åka tillbaka till skolan för öppet hus och lite guidning. kommer hem igen runt 7 och då blir det mer plugg eftersom jag har 35 härliga ord att få in i skallen tills imorgon

Av Ylva Myhrman - 15 november 2010 21:46

 

UNDERBAR match idag! första matchen vi spelar tillsammans hela nya laget och så går det så här ofattbart bra. Jag är impad tjejor, vad vi lirar boll! Jätte kul. Är väldigt taggad inför allting vi har framför oss som at-cupen, serien nästa år.


nu ska jag försöka skicka iväg ett mail till Håkan hellström i hopp om att han ska svara på det så jag kan använda det till mitt repotage :) imorgon blir det kort dag och sen öppet hus

Av Ylva Myhrman - 14 november 2010 20:38

 

kul med träningsmatch idag, spelade flera matcher. Är väldigt trött just nu så det blir nog snart sängen, om en timme eller två i alla fall. imorgon är det skola igen och vi går ända till halv fem så det kommer nog bli väldigt segt! sen blir det träningsmatch igen fast ute! BYE DUDES!

Ovido - Quiz & Flashcards