leadstar

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Ylva Myhrman - 4 november 2010 18:56

   

hittade äntligen ett par skor jag ville ha och smart som jag är går jag med i en club och får 10% på dem så för 359 blev dom mina. Sen köpte jag en tröja som var nersatt hundra riksdaler och sen en rengöringskräm och sist men inte minst köpte jag Daniel adams rays färska album. Jag fick be snällt killen bakom disken om jag kunde ta exemplaret i skyltfönstret eftersom det inte fanns några kvar och på ngt sätt lyckades jag övertala honom. Det säger lite om skivan och den är grym, jag gillar stilen och jag kan bara säga att jag är faktiskt uppriktigt glad att snook splittrades

Av Ylva Myhrman - 4 november 2010 09:44

Godmorgon på er! har precis ätit frukost och nu ska jag göra mig iordning för en promme eftersom det är så underbart väder ute och dem senaste dagarna har mest varit gråa så jag ska ut och njuta. Sen idag ska jag till linköping så jag tror det här blir en kanon dag. Men jag börjar få lite ångest över att lovet går så fort, det är ju redan torsdag för tusan!

BYE DUDES!

Ovido - Quiz & Flashcards