leadstar

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Ylva Myhrman - 3 november 2010 15:45


jag hade intalat mig själv att jag inte skulle behöva köpa Daniels debut album men jag tror jag har fel. Jag älskar den här låten och dum av dig och gubben i lådan är grymt bra dem också så jag får erkänna att jag hade fel för jag tror nämligen svart vitt och allt däremellan är en cd man ska ha hemma!

Av Ylva Myhrman - 3 november 2010 13:50

Hejsan på er! nu har mina kära vänner lämnat mig efter en mysig film kväll/natt. Jag ärlskar verkligen er ni betyder väldigt väldigt mycket för mig och jag är så glad  att jag har er!


Nu ska jag iväg på en springtur för jag känner mig väldigt slö och sen har vi inte ngn träning idag heller. förövrigt så ska jag bara informera er om att jag ÄLSkAR att ha lov. hasta luego

Ovido - Quiz & Flashcards