leadstar

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Ylva Myhrman - 7 november 2010 21:17

 

sitter framför tv:n med varmt te och en härlig brasa som värmer gott. Jag ser på vem kan slå filip och fredrik, perfekt när man inte orkar tänka och bara slötitta. måste börja fixa inför morgondagen. Ska till fenomenmagasinet med skolan så jag tror kameran kommer med sen efterskolan är det direkt till sörping för fotbollsträning vilket jag ser efram emot väldigt mycket.

Av Ylva Myhrman - 7 november 2010 16:34

känns lite jobbigt att lovet är slut och det bär av till skolbänken imorgon. Jag kommer sakna att kunna ta en lång härlig promme på morgonen och sen bara ha kul med sina vänner utan att bry sig om skolan. men men det är bara några veckor kvar sen är det jullov. så det är bara att kämpa på och ge järnet! 


Av Ylva Myhrman - 7 november 2010 10:54

 

gomorron, gomorron. Sov länge idag, faktiskt riktgt skönt och det ska man passa på att göra eftersom det är tillbaka till skolbänken igen. Nu ska jag göra mig lite frächare för att sedan ta en liten walkabout i det fina, men ack så kalla vädret.

Ovido - Quiz & Flashcards