leadstar

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Ylva Myhrman - 6 november 2010 16:53

   

Nu drar jag och ska checka in min kusses nya boende, ska bli kul att se. Sen ikväll händer inget speciellt bara ha det gött och mysa lite för det kan jag göra med gott samvete eftersom jag stog 40 min på crosstrainern förut + att jag döda min stackars mage med sit ups. Men vad härligt allt känns efteråt CIAO!

Av Ylva Myhrman - 6 november 2010 09:40

              säger godmorgon med en liten bildbom från när jag var i turkiet i september. Gud vad jag saknar värmen, havet, människorna, allt. Men nu ska jag göra mig iordning för en morgon promme i kylan istället. Idag blir det lite plugg eftersom jag valt att spara det till helgen, smart? jag vet inte om det är så jätte smart längre

Ovido - Quiz & Flashcards