leadstar

Alla inlägg under november 2010

Av Ylva Myhrman - 14 november 2010 14:35

 

haha efter den här helgen nynnar jag introt till harry potter och kör på repliker ur filmen stup i kvarten. Från att ha varit en helt vanlig tjej som tyckt harry potter filmerna har varit bra och så till att längta, längta något oerhört till nästa helg då biljetterna är beställda. hahah jag befarar att jag blivit en harry potter nörd.


nu ska jag försöka tagga match mot valdermarsvik/gusums damlag innomhus.

Av Ylva Myhrman - 13 november 2010 13:08

 

nu är hälften av filmerna sedda och ikväll blir det resten och mitt mål är att inte somna när vi ser på filmerna som jag gjorde inatt. Känner ett behov av att röra på mig så vi ska nog gå ut och gå idag också innan vi sätter på filmerna at beas place. Imorgon är det farsdag så det blir att åka och hälsa på morfar sen blir det fotbollsmatch! Längtar

Av Ylva Myhrman - 12 november 2010 15:51

nu har jag brådis! måste hoppa in i duschen och om en kvart kommer bea och fille hit för en harry potter helg som vi ska avverka alla 6 filmer tre idag och tre imorgon ÅH SWEET JESUS! säger jag bara jag är inte en person som gillar att glo på tv skitlänge men jag överlever nog puss och hej!

Av Ylva Myhrman - 11 november 2010 18:53

nu är rummet städat och jag har inget att plugga på, underbar. så nu sitter jag och bara slappar med Daniel adam-rays album. hitta dessa bilder från isnpelningen av braking dawn (twilight) och jag kan bara säga att jag längtar för att få se resultatet

Av Ylva Myhrman - 11 november 2010 16:03

         

slutade tidigt idag vilket är väldigt skönt! fick även tillbaka spanska provet idag vilket gick kanoners, så jag är väldigt nöjd. Nu går det bra i skolan och allt känns super. Nu ska jag gå ut och gå en sväng tror jag

Av Ylva Myhrman - 10 november 2010 21:33

PUST! äntligen klar med engelskan! min fina uppsats om hur man spelar bingolotto "step by step" är klar och det är tufft för en som aldrig har sett på bingolotto att skriva en dataskriven a4 om det ämnet. Men det är i alla fall klart och jag är helt väck så jag ska krypa i säng tror jag.


I want you to notice when i'm not around. You're so fucking special, I wish I was special but I'm a creep, I'm a weirdo. What the hell am I doin' here, I don't belong here

CREEP- RADIOHEAD (underbar!)



Av Ylva Myhrman - 10 november 2010 16:59

idag vart det guidutbildning på hagatimmen eftersom jag ska guida runt niorna som kommer till öppet hus på haga på tisdag (fick jag md lite reklam också)Det känns som det var igår det var jag som var på öppethus och checkade in haga för första gången, det är sjukt vad tiden går fort!


Nu har jag precis gjort klart min spanska uppsats om "el día de los muertos"(allhelgona) och nu ska jag göra mig iordning för att sparka lite fotboll.

Av Ylva Myhrman - 10 november 2010 12:23

har lunchrast och i en haltimme till sen har jag svenska och sedan slutar jag så det känns väldigt bra. Sen när jag kommer hem måste jag renskriva spanska och eng så det blir ganska stressigt eftersom jag har träning ikväll också men det löser sig! ha det bra för nu ska jag vara social med mina friends

Ovido - Quiz & Flashcards