leadstar

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Ylva Myhrman - 4 mars 2011 22:41

en ny stjärna har tänds framför mina ögon, jag har fått en till artist jag från och med idag kommer att älska. Vilken energi, vilken känsla, vilken stämmning! rörd till tårar blev kvinnan. från första stund till sista ordet var man fast. Underbart var det och hon säger " det här är sista låten" ett antal gånger men vi i publiken bara bönar och ber om mer och mer och det får vi också men tillslut lämnar hon scenen för den här kvällen och när man går genom samma dörrar som man ett par timmar tidigare gick egenom man nästan vänder sig om och vill tillbaka, tillbaka in i värmen inte bara från elementen utan också artisten som värmde hela flygeln för en stund.


bilder kommer nog upp under morgondagen. men nu ska jag mysa till det och sen i i säng skapligt eftersom jag ska till smultronstället imorgon och prova kläder, lite smått nervöst sådär

Av Ylva Myhrman - 4 mars 2011 15:02

Nu är jag glad och peppad på ikväll! Some god musik, here I come! taggar med massa musik, självklart av Säkert! men även hennes engelska låtar under namnet hello seferide. Underbara texter och vilken vacker, härlig röst kvinnan har. mmm detta kommer bli bra, det har jag på känn. Nu ska jag hoppa in i duschen och frächa till mig sen beger jag mig in till stan igen för att gå ut och äta med min fina konsert kavaljer.

Hoppas ni får en fin fredag, för det ska jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards