leadstar

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Ylva Myhrman - 16 mars 2011 20:35

" when you try your best but don't succeed

when you get what you want but not what you need

when you feel so tired but can't sleep

stuck in reverse


and the tears come streaming down your face

when you lose something you can't replace

when you love someone but it to waste

could it be worse?


lights will guide your way home

and ignite your bones

and I will try to fix you"


SONG BY: COLDPLAY                         Listen to the song HERE

Av Ylva Myhrman - 16 mars 2011 18:35

 

Av Ylva Myhrman - 16 mars 2011 17:02

slapp dag i skolan idag, första lektionen startade 10:50, hur underbart? fast var i skolan tidigare för att bestämma låt vi ska göra ett manus till en musikvideo. Och eftersom jag och Therése fick fria händer blev det den fina låten Let's go surfing med the drums. Fint värre! Ska försöka ge mig ut och gå en bit nu om foten tillåter det, det hoppas vi på tycker jag. Sen ska jag köra lite styrke övningar bara för jag är avundsjuk på mitt lag som får träna idag. Men nästa vecka är jag tillbaka igen

Ovido - Quiz & Flashcards