leadstar

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Ylva Myhrman - 20 mars 2011 14:16

  har precis ätit god mat och nu ska jag ut och njuta lite till av solen. sen ska jag röra lite på mig genom att vara med på friskis och svettis med mina kusiner ida och lina. sen ska jag heja på mitt fina lag som möter Valdemarsvik idag.IMORGON FÅR JAG TRÄNA IGEN!!

Av Ylva Myhrman - 20 mars 2011 10:27

buenos dias. Vilket vackert väder! underbart. så nu ska jag ta en härlig långprommenad med mamma och pappa och våra fina hundar. idag måste jag plugga lite idrott mer vet jag inte riktigt, vi får se.

Av Ylva Myhrman - 20 mars 2011 00:18

 

Denna dag har varit bra. Först kom mina saknade vänner bea och fille hit, alltid roligt. Love you guys!Sen åkte dom hem och då vart det en snabb tillfräschning för atts en bege sig till sörping för att fira min moster. Blev en faktiskt riktigt trevlig kväll med mycket skratt. Körde med andra ord och jag måste väl ta tillfället i akt och säga förlåt, förlåt lina att jag kallade dig diva (haha)

Ovido - Quiz & Flashcards