leadstar

Alla inlägg under mars 2011

Av Ylva Myhrman - 7 mars 2011 15:23

soft dag idag, skönt! film på samhällen, svenska och sen bad resten av dagen. sen köpte natta och jag kladdkaka på ICA, supernyttigt....verkligen. Sen ikväll blir det träning och sen fotbollsmöte. Nu måste jag plugga matte för imorgon ska jag till Malin och sova där till onsdag då vi ska till romme, vad gör man inte för lite extra sömn. hahah nevars Malin är en härlig tjej även Bea och Natta som också ska sussa där, vi från landet.TAGGA SKIDBACKEN!

Av Ylva Myhrman - 6 mars 2011 21:15

jaha vart tog den här helgen vägen? samma fråga varje söndag men den här helgen har verkligen bara försvunnit, puts väck! men min har varit jätte mysig och bara allmänt härlig. Först en magisk konsert och vackert väder, fotboll, relaxa och ha det bra. Lite plugg det också men det är sånt man får leva med. Nu ska jag packa badväskan för imor

Av Ylva Myhrman - 6 mars 2011 14:33

väldigt kul med årets första riktiga match. ännu roligare att det gick bra också. Vinst med 7-1 faktiskt, mot ringarum. Känns väldigt bra att det blir match varje helg nu fram till seriestaraten i slutet av aprill. Egentligen måste jag ta tag i matten och naturkunskapen som ligger och väntar men har ingen motivation alls, hoppas det blir bättre snart för har inte så mycket tid för pluggning kommande vecka


Av Ylva Myhrman - 5 mars 2011 22:07

"De säger att det är kul att vara ung och fri

fri från vadå, förplikterser?

tjenare, man skulle va horan, madonnan

smart och korkad på samma gång

man skulle ha en kille med bil

man skulle ha en silverring

jag var inte ens kysst

men jag visste vem jag va


så jag grät mig till sömns efter alla dar

så jag grät mig till sömns efter alla dar


tack kära år som går

tack kära dagar som lägger en paus mellan då och nu

och en paus mellan dig och mig

jag såg dig på stan igår

du såg ledsnare ut än då

jag skrattade mig till sömns


vilken jävla lögn att det ska va ens bästa tid!

vilken jävla lögn att det ska va ens bästa tid!"

Av Ylva Myhrman - 5 mars 2011 18:34

 

Hörde Miss li på radion idag, med en ny singel. härligt bluesig är ny låten "I can't get you off my mind" och lite senare i mars kommer ett helt nytt album med poptjejen och i aprill kommer hon till norrköping.


Lyssna på låten HÄR

Av Ylva Myhrman - 5 mars 2011 14:24

                                        MAGISKT!

Av Ylva Myhrman - 5 mars 2011 12:35

hej på er! Underbart väder, eller hur? solsken, lite härlig vårvärme. satt ute förut och bara njöt efter mitt besök på smultronstället för att testa kläder inför jobbet i sommar. Och Gash vad snygga kläder,  riktigt snyggt, jajaja det blir nog bra, jag har ju sommarjobb. hoppas det blir bra. Nu ska jag ta en sväng i det oerhört vackra vädret!

Av Ylva Myhrman - 4 mars 2011 22:41

en ny stjärna har tänds framför mina ögon, jag har fått en till artist jag från och med idag kommer att älska. Vilken energi, vilken känsla, vilken stämmning! rörd till tårar blev kvinnan. från första stund till sista ordet var man fast. Underbart var det och hon säger " det här är sista låten" ett antal gånger men vi i publiken bara bönar och ber om mer och mer och det får vi också men tillslut lämnar hon scenen för den här kvällen och när man går genom samma dörrar som man ett par timmar tidigare gick egenom man nästan vänder sig om och vill tillbaka, tillbaka in i värmen inte bara från elementen utan också artisten som värmde hela flygeln för en stund.


bilder kommer nog upp under morgondagen. men nu ska jag mysa till det och sen i i säng skapligt eftersom jag ska till smultronstället imorgon och prova kläder, lite smått nervöst sådär

Ovido - Quiz & Flashcards