leadstar

Alla inlägg under mars 2011

Av Ylva Myhrman - 14 mars 2011 22:45

  

ska ta mig upp för trappan och in i mitt rum, sikta in mig på sängen och läsa några sidor ur boken "ett annat sätt att vara ung" den är faktiskt rätt så bra.

NATTI NATTI!

Av Ylva Myhrman - 14 mars 2011 19:14

  

Finaste bilden på länga måste jag säga, men det är så här jag känner mig, lite smått tokig. Hemma en heel dag utan att göra något, bara vila foten. Inte ens något plugg har jag fort gjort. Men ska ta tag i det nu hade jag tänkt mig. Va en snabbis på träning för att informera om foten och allt, bir ingen träning den här veckan i alla fall. Tror jag klarar mig, hoppas jag. studiadag imorgon också, NICE!

 

"i'm sleeping in the kitchen and eating in the bedroom

and everything is backwards, I wish I never met you"

 

Av Ylva Myhrman - 14 mars 2011 09:45

  

är så arg på min fot just nu! den gör ont och är ordentligt svullen, ajajaj. kan knappt gå. Och jag fick bara spela 1-2 minuter på matchen igår, det gör mig mest arg. jag var så jävla taggad men nej Ylva, då måste du gå och stuka foten. Tror det får bli ett besök på medecincenter om jag vågar mig in, jag vet inte riktigt vad jag gör om dom säger att jag inte får träna på ett tag. Men matchen gick bra i alla fall vann med 5-1 typ, härligt tjejer!

Av Ylva Myhrman - 13 mars 2011 13:55

  

Har inte riktigt haft tid att lyssna igenom tjejerna i those dancing days nya album men idag har jag gjort det och GO GIRLS! härligt album, lite "vuxnare" en deras debut och i det här fallet var det positvt. coolt sound och bra röst. riktigt bra. Bästa låten är "fuckarias" Lyssna på albumet HÄR

Av Ylva Myhrman - 13 mars 2011 12:32

  

Hej på er där ute! gick upp till bydgegården eftersom det är västra husbys 100 års dag eller något sådant. Inget vidare men men,det är ju västra husby ett nötskal. Nu sitter jag här och taggar inför dagens match mot krokek. Kom och kolla vet ja! kl 7 på konstgäset i sörping. 

Av Ylva Myhrman - 12 mars 2011 23:58

  

Jaha årets vinnare blev den ack så populäre Erik Saade ( vilket jävla tjat om hans efternamn!) Har inga kommentarer. Jag visste att det skulle bli så här, jag bryr mig inte faktiskt. det är nog faktiskt en hyffsat bra låt om man gillar sånt kommersiellt. NOT MY STYLE! jag vill ha lite känsla. Men tevligt med lite gott sälskap så man kan skratta åt det.

Av Ylva Myhrman - 12 mars 2011 16:12

  

sitter här och laddar upp bilder på fujifilm eftersom vi fått erbjudande om att beställa och framkalla 100 bilder gratis. Man längtar tillbaks till vissa tider och platser 

Av Ylva Myhrman - 12 mars 2011 11:46

  

I nuläget har jag inte tillgån til några av mina bilder vilket är lite tråkig men håller på och fixar med det just nu i denna stund. Tror snart ska bege mig på en promme. Sen måste jag städa lite för ikväll kommer lite folk hit och chekar in melo finalen. VEM VINNER? vet inte bryr mig inte heller, så länge inte linda bentzing gör det

Ovido - Quiz & Flashcards