leadstar

Alla inlägg under mars 2011

Av Ylva Myhrman - 25 mars 2011 22:47

                    Fin kväll med fina tjejer. ett stort + på att det gick bra för mig... ibörjan

Av Ylva Myhrman - 25 mars 2011 17:04

Veckorna bara flyger förbi och det är åter igen dags för en underbar helg. Ska fixa och dona lite med present och mig själv för att bege mig till sörping där det ska firas 17 års bruttan. Trevligt Trevligt! Blir lite bowling god mat och ett fint tjejgäng, kan man begära mer utav en fredagkväll? Hoppas ni får en strålande fredag!

Av Ylva Myhrman - 24 mars 2011 16:03

  Kort dag i skolan idag, fint! Sen gick jag hit och dit och hit igen på stan för att fixa till presenten till Natta. Tog en liten stund men det blev nog bra, det är bästa att hon gillar det, hahha. Eftersom jag var så oerhört duktig och pluggade igår så har jag inget sånt tråkigt att göra idag så nu ska jag nog ta mig en lång promenad och lyssna på bra musik och bara njuta lite.

Av Ylva Myhrman - 24 mars 2011 15:06

Underbara, energifulla miss li är tillbaka men den här gången lite mer nertonad men fortfarande riktigt bra. Hon levererar låtar och hon gör det brett, man vet inte från början av låten hur den kommer sluta. Ger lyssnaren lite spänning hela tiden. Men jag måste säga att jag saknar den höga energin hon hade på sina tidigare album, på det här finns det inte en sådant där lyckopiller. Men jag rekommenderar fortfarande detta album och det är helt klart värt en, två eller tre ordentliga genomlyssningar.


Bästa låt är: "arrested" och"I cant't get you out off my mind"

Av Ylva Myhrman - 23 mars 2011 18:02

  lyssnar igenom ett rykande färkst album som jag nog senara under dagen kommer tipsa om för det svänger! bababa ulalala mmmmm yeaaaahh!

Av Ylva Myhrman - 23 mars 2011 16:52

  helt ok dag idag men den innehöll tyvärr lite för mycket samhällsplugg till ett ganska lätt prov, kunskapsmässigt. fick sluta lite tidigare 10 minuter tidigare men det genererade till att jag kom hem 45 min tidigare. Har precis tagit en lång blåsigt promenad och nu ska det skrivas en labbraport, kul? nej!varför?därför! därför är inget svar! jo för mig är det ett uttmärkt svar!

Av Ylva Myhrman - 22 mars 2011 17:08

   

långa, sega tisdag i skolan nu är du över, slut, finito. En skön tanke. ännu skönare skulle den va om man inte hade en massa plugg framför sig. Men ikväll ska jag träna friskis och svettis igen eftersom det inte bli någon träning imorgon. Förövrigt har jag lite ångest över att komma på vad man kan köpa för födelsedagspresent till min kompis som ska firas på fredag

Av Ylva Myhrman - 21 mars 2011 20:52

en superhärlig bild från en superhärlig jeeptur med superhärlig jeepförare på en superhärlig semester.

Ovido - Quiz & Flashcards