leadstar

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Ylva Myhrman - 9 november 2011 18:04

Min fina vän har nu i två dagar påpekat att jag inte har uppdaterat min blogg, sen vadå, söndags. Skolan har rullat igång igen efter lovet och man kanske skulle ha pluggat lite till. Eller, har man lov så har man faktiskt lov så jag tar tag i det nu istället. Igår kom fina Leo hem från sin vecka i landet i väst, så jag åkte hem till honom efter skolan, det var väldigt fint att få träffa honom igen. 


Idag har det bara blivit skola för hela slanten, trots då jag bara har tre lektioner går jag till 4, hur kan det komma sig? jo just det, jag har ett fett hål på sådär ca 3 och en halv timma, lite mer. Tror det kan ha med saken att göra...



Lyssnar på jonathan johanssons nya album klagomuren och det låter bra kan jag säga

Ovido - Quiz & Flashcards