leadstar

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Ylva Myhrman - 18 april 2011 21:24

  Med dom orden skulle jag beskriva den rykande färska duon bestående av självaste Markus krunegård och adam olenius från shout out loud. Redan när man hör namnen fattar man att detta kan bli bra, riktigt bra. Det är ett sound som man inte kunde tro att dessa skulle skapa men det låter bra, galet bra. Pop när den är som bäst. Singeln heter "birds" och jag hajjade till direkt. i slutet av sommaren, början av hösten kommer ett album med dessa herrar. Hatten och skägget.


LYSSNA HÄÄÄR!

Av Ylva Myhrman - 18 april 2011 21:11

Detta är mitt kvällsnöje, att genom ett desperat försök ta mig tillbaka. Satan i gatan vad svårt det ska vara att släppa taget om något så fint, inte för jag vill själv, men för att min omgivning vill. Men varför lyssna på den? Förövrigt har jag fullkommligt älskat detta väder vi har haft idag. solsolsol. att känns solen mot sin vinterhy, få lite värme, få lite färg rent utav, kan det bli mycket bättre? 

Av Ylva Myhrman - 18 april 2011 09:34

Jag svävar fortfarande på moln från i lördags och kommer göra det ett tag framöver. Tidningen bekräftade att jag inte hade fel om mina känslor. Håkan du var inte bättre förr! har klippt ut bilderna och ska pryda min överfulla garderobsvägg med andra fina bilder. Nu ska jag ut i solen och njuta av värmen, friheten, lovet och tänka tillbaka, ta minna sinnen tillbaka till i lördags, när jag var euroforisk och helt jävla cp lycklig.

Ovido - Quiz & Flashcards