leadstar

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Ylva Myhrman - 10 april 2011 21:59

gjort mig iordning för sängen efter söndagens match mot smedby, och visst är det härligt att avsluta denna helg meden vinst i bagaget. Finns många anledningar till att va glad över vinsten. Framför allt att vi kämpar och gör en bra match mot ett bra lag. Laget vi möter tränas av en gammal tränare + några tjejer från gamla laget spelar i det vilket gör en extra taggad. Men det var en jämn match och härligt att avsluta alla träningsmatcher med en vinst. Jag har en känsla att vi kommer få en rolig säsong framför oss.

Av Ylva Myhrman - 10 april 2011 10:39

   

Denna söndag väntar en hel del naturkunskapspluggande, kan inte säga att det lockar något avsevärt men ibland måste man. Sen ikväll väntar match mot smedby och det är sjukt vad jag är taggad. Ska bli riktigt kul. Hoppas det går bättre för mig än förra matchen jag var med i.

Ovido - Quiz & Flashcards