leadstar

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Ylva Myhrman - 22 april 2011 22:36

då var detta års upplaga av långfredagen över, vad ska man säga om dagen, lång? ja, kanske. har för det mesta varit hemma och fixat lite inför morgondagen då det ska firas lite påsk här hemma. Men först imorgon ska jag jobba på smultronstället i 3 timmar. nervös? inte än men har en känsla av att brickorna och jag inte kommer ha någon bra kemi tillsammans. Hoppas bara det går bra. Men hur illa kan det gå?

Av Ylva Myhrman - 22 april 2011 10:37

där skulle det inte sitta fel och befinna sig må jag säga! hör bara vilka som kommer:

HÅKAN HELLSTRÖM   LYKKE LII   THE ARK   ARMAND MIRPOUR   SÄKERT!   THE SOUNDS  VERONICA MAGGIO   DANIEL ADAMS-REY   ANNA JÄRVINNEN  LISA MISKOVSY  THOSE DANCING DAYS  MARINA& DAIMONDS  ME AND MY ARMY  CARL NORÉN  TIMBAKTU  M.M


alltså fattar ni vilka artister som kommer, i stort sätt alla mina favoriter. GASH! synd bara att det är i östersund och jag jobbar....

Ovido - Quiz & Flashcards