leadstar

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Ylva Myhrman - 17 april 2011 19:38

                                 

Av Ylva Myhrman - 17 april 2011 18:59

Jag kan inte med ord eller med något annat förklara hur bra konserten var igår, det skulle inte göra den rättvisa. Jag var helt lyrisk över den förra konserten jag var på med Håkan, men den bleknar i jämförelse med den här. VILKET DRAG, vilket tryck, vilken energi, vilken känsla. Nej nu är jag här igen och försöker beskriva. Men som jag har sagt tidigare är det en känslosam bergodalbana att se Håkan live. Men jag är tagen så nu ska jag boka nya utgåvan av 2 steg från paradise:)) Den ska bryda min cd samling med stolthet!


Bilder kommer så småning om....

Av Ylva Myhrman - 17 april 2011 18:19

   

Trött och seg efter denna dag som har spenderats i st:anna för fotbollsläger. Så nu ska jag bara chilla i ikväll och njuta av att det är lov. Just nu sitter jag och redigerar lite bilder från gårdagens bravader. Berättar mer om energibomben i flygeln senare.

Ovido - Quiz & Flashcards