leadstar

Alla inlägg under april 2011

Av Ylva Myhrman - 9 april 2011 21:18

Vaknade upp hos fille idag och kollade igenom hennes tid som konstnär under sin barndom, vilken talang hon hade! Det var allt från hus till myror vid regnbågar och klädesplagg. Sen åkte jag in till sörping för att stå vid en hoppborg och min snälla vän mathilda stannade hos mig, en fin tjej det där. Vi hoppade, städade OCH tömde hoppborgen. Sen åkte jag in till norrköpng för lite glass på ben&jerrys med bea och josse, väldigt trevligt! summa sumaro... en väldigt fin lördag.

Av Ylva Myhrman - 8 april 2011 13:32

Har käkat lite, ska packa en väska och göra mig ordning för att åka in till norrköping igen, denna gång med mina underbara vänner Bea och fille. blir att gå lite på stan, fika eller äta ngt och sen bio sen förljer jag med fille hem för att sova där, hur mysigt? En fin fredag som ska spenderas med dom bästa på denna jord!

Av Ylva Myhrman - 7 april 2011 20:37

En smått blåsig springtur blev det allt, men en ca 5 km blev det allt som allt. Men träningsvärken fanns där i benen så det var lite extra jobbigt. Tur att man har hög musik pumpande i öronen som tar en framåt i motvinden. Nu ska jag bänka mig vid tv:n med lite fruktsallad och se på lite humor innan sängen kallar på mig. Ett stort + på att jag har sovmorgon OCH slutar vid tolv, hur underbart låter inte det?

Av Ylva Myhrman - 7 april 2011 14:52

 

Av Ylva Myhrman - 7 april 2011 13:53

 

Ännu en tidig tordag, underbart! Har precis gjort mig en smoothie a la hallon, mm. Mycket gott efter en dag i skolan. ska nog ta och göra spanska läxan så har man den gjord och kan bara njuta resten av dagen. Får se om jag orkar bege mig ut och springa lite, only time can tell.  see ya latero

Av Ylva Myhrman - 6 april 2011 21:40

Hemkommen från dagens fotbollsträning och även jordförsäljning. Träningen var kul men det där med jorden, ne inte så kul. Men nu ska jag bege mig upp till mitt rum, ta fram kläder tills imorn, plugga in några glassar(inför sommarjobb) och sen sussa. ska bli oerhört skönt! Godnatt på er.

Av Ylva Myhrman - 6 april 2011 15:06

  Gårdagen spenderades i Stockholm med naturhistoriska, cosmonova, lite shoping i några timmar, lite god mat och romeo och julia på dramaten. En trevlig dag må jag säga. Idag hade vi sovmorgon och sen bara två lektioner och ikväll är det fotbollsträning. Livet rullar på.

Av Ylva Myhrman - 4 april 2011 17:01

kort dag i skolan idag, slutade 12.10 mmm! men vi som bor på landet kom inte hem förns 3 i alla fall, hm? Men nu ska jag snart göra mig iordning för fotbollsträning. FINT! känns skönt att komma igång igen, så nu blir det hårdkörning tills seriepremiären. Har träningsdagbok i skolan så det ska nog bli bra det här!


"Ett uppror som stannade av, en stjärna som tog slut, en uppbruten järnväg ett blandband som slets ut. Så fort jag får syn på något och gillar vad jag ser rycks det ifrån mig och syns aldrig mer. Allt jag gillar upphör, passa dig! jag gillar dig!"

Ovido - Quiz & Flashcards