leadstar

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Ylva Myhrman - 3 maj 2011 15:29

skolan tar upp mycket tid nu ett tag framöver, känns lite tungt men men det är bara att bita ihop, eller? nationella prov här och där i språk jag ska kunna. Svenska borde jag ju kunna engelska med och förhoppningvis sitter spanskan jag behöver också. Men sen är det ju det matematiska språket jag har lite tragligt med, eller har jag det, det gick ju faktiskt helt ok på senaste provet. Sen ska man inte för all del glömma alla dessa inlämningsuppgifter som jag så mycket tycker om. Men ska försöka få mitt sociala liv fungera paralllt med det här "livet" vi lever i skolan. Nu väntar en eftermiddag med engelska och naturkunskap, låter lockande, eller hur, ja , jag vet, men va för all del inte avundsjuka.

Ovido - Quiz & Flashcards