leadstar

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Ylva Myhrman - 15 maj 2011 15:48


  Sitter här efter dagens match som blev lika, så det känns bra att plocka med sig en poäng i alla fall, oj nu sväva jag ut men jag sitter här som sagt och lyssnar på livespelningen på way out west med håkan hellström och varje gång drömmer jag mig bort, bort till extas och eurofori, kommer nog aldrig sluta tjata om det, så stå ut.


Nu ska jag gå upp till hylinge och se min bror sparka fotboll, hoppas det går bra för han, men nu måste jag gå för den börjar nu.

Av Ylva Myhrman - 15 maj 2011 09:54

ja i detta läge gör jag det. Möter hagahöjden, skulle verkligen sitta fint med en seger. Så vi får gå in med rätt inställning ge dom bra motstånd, med bra spel och många målchanser!


en annan match jag ser fram emot idag är Sverige- Finland, måste ha slagit i huvudet eller någonting, för aldrig har väl jag tidigare varit hockeyintresserad?

Ovido - Quiz & Flashcards