leadstar

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Ylva Myhrman - 17 februari 2011 21:23

" Jag gömmde mina drömar precis där din axel blir till hals.

 Jag ska dansa fastän hjärtat brister, jag ska dansa fastän hjärtat brister.

Det dåliga bandet, jag tycker inte om dom men dom täcker över ljudet av sms som inte kommer.

är ni med mig systrar, bröder? Dansa för att hjärtat böder

 

om ett år eller två kommer allt det här va över

om ett år eller två är det aldrig över..."

 

                                                  
                                           //SÄKERT!

Grymm låt! älskarn' lyssna genom att klicka på länken.

Av Ylva Myhrman - 17 februari 2011 18:08

  

Det sista plugget är avklarat, finito! kanske kollar igenom spanskan en gång för säkerhets skulle men känns rätt så busenkelt provet, väldigt skönt. Labbraporten är klar. Jag har varit ute i friska luften och nu ska jag bara luta mig tillbaka och ta det lugnt.... fast jag måste packa eftersom jag ska till malin direktly efter skolan för att tagga fest! kommer nog bli en väldigt fin helg detta.

Av Ylva Myhrman - 17 februari 2011 13:50

   hej på er, idag slutade vi såhär härligt tidigt, wonderbart! lite mindre wonderbart var historieprovet men det gick nog bra faktiskt, hoppas jag fick med allt. Annars är jag väldigt pepp på imorgon. Ni förstår, vi har spanska prov imorgon woho! eller inte!! men jag peppar på fest imorgon. Riktigt kul. kul bara att man går ända tills 4... SEN ÄR DET LOV!!

Ovido - Quiz & Flashcards