leadstar

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Ylva Myhrman - 21 februari 2011 21:29

like a candle in the night, that's how I found you.

That's how I know I will relent, shine our way through.

so hold my hand, I rest assured you wont't fail me

calm my heart, be my guide right behind me


I shall comfort you so fear no evil, as you know

I shall guide you, I will lead you.


Fear no darkness promised child

fear no evil promised child

don't be scared, sweet promised child

fear no darkness

Av Ylva Myhrman - 21 februari 2011 21:08

  ligger här i min säng, i min ensamhet och lyssnar på musik. Just nu är det finaste håkan, ahh längtar till flygeln i aprill. träningen idag var... kall! men skönt att röra på såg efter dagens slöande. imorgon ska jag tillbringa dagen med några av de bästa. på schemat står bland annat pulkaåkning, hahha ska bli kul!

Av Ylva Myhrman - 21 februari 2011 16:14

  

ahhhh men herregud!, vart tog den här dagen vägen? har fasen stått i köket hela dagen. Lyssnat på radion medans det blivit ett bullbak, samtidigt som jag lagade mat. Detta resulterade i att nästan en hel dag försvunnit, inte ok. Nu hoppas jag på att snöfallandet ska lugna ner sig till kvällen träning.

Av Ylva Myhrman - 21 februari 2011 11:55

Underbart att kunna ta en ordentligt sovmorgon och verkligen njuta av att det är lov. vad jag ska njuta, nästan inga läxor. Bara ta det easy och va med nära och kära. Eftersom min mor har brutit armen och det enbart är jag kvar i familjen som har någon talang inom bakning så blir det jag som får fixa i köket inför min lillebrors födelsedag på söndag. Tror det blir bullbak idag. ahh älskar bulldeg, mums! Annars vet jag inte riktit vad som händer idag, tar dagen som den kommer. Det är i alla fall träning ikväll om det inte blir för kallt. Det vill vi icke!

 

VI SES I MARCHALLENS SKUGGA, AMEN!

Ovido - Quiz & Flashcards