leadstar

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Ylva Myhrman - 23 februari 2011 23:07

  

testade på zumba idag, grymt kul träningsform. Gillade det verkligen så jag rekommenderar att ni testar det, speciellt om ni tycker att träning är lite motigt och allmänt trist. AH nu låter jag till och med som dom på tv-shop. Imorgon blir det en till sväng in till staden för att köpa present till min bror som fyller fjorton på söndag.

Av Ylva Myhrman - 23 februari 2011 14:29

just hemkommen från norrköping efter en förmidag i staden. Hittade inget men gjorde lite ärrenden. Köpte grejer till filmkvällen jag ska ha imorgon med friendsen. GODISGODIS hoppas jag inte äter upp allt. Måste sträda rummet också... men men det är bara att skruva upp volymen på min älskade och högt värdesatta stereo. älskarn'

Ovido - Quiz & Flashcards