leadstar

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Ylva Myhrman - 12 februari 2011 23:31


  Säger godnatt med ett klipp från i torsdags

 

"skyll dig själv för igenting händer här men det gör igenting om dina händer är här. skyll dig själv, för folk vill gärna lära känna dig men nej för jag har inte sett någon som dig än...

Vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år" 


Av Ylva Myhrman - 12 februari 2011 18:23

    

Den supercoola tjejen Veronica maggio är aktuell med nya singeln "jag kommer" och jag gillar det. Tycker verkligen om hennes stil och hennes förra album "och vinnaren är", ja vad ska man säga, förstklassigt! Lyssna!

Av Ylva Myhrman - 12 februari 2011 17:26

    

att döda glädje är läskigt enkelt, skrämmande. Lyckoruset från i torsdags lyckades ändå bita sig fast till idag, tills jag skulle börja plugga. Nästa vecka väntar 3 prov och en härligt redovisning, ni skulle bara kunna döda mig, det skulle va mindre smärtsamt. Men har pluggat som en galning idag på allt från svenska kungar till preteritum i spanska och däremellan om fettets påverkan och glöm för all del inte engelsk gramatik! Men det är bara att bita ihop och kämpa vidare för långt där framme, i horisonten finns ett lov, ett underbart lov.

Ovido - Quiz & Flashcards