leadstar

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Ylva Myhrman - 22 februari 2011 21:51

"du behöver inte säga att du hittat nån annan

för jag kan känna det varje gång vi är tillsammans

hur kan du be mig, be mig att förstå?

sätt dig själv i min sitts, kan du leva så?

 

Låt honom inte ta dig, låt honom inte ta din kärlek ifrån mig

låt honom inte ta dig, låt honom inte ta din kärlek ifrån mig

 

Så om han viskar hur mycket han älskar dig,

pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer än mig

och akta dig för människor, människor gör en illa dom kan

och var försiktig du har mitt liv i din hand"


Lyssna på låten HÄR

Av Ylva Myhrman - 22 februari 2011 18:24

  

Min fina kusin frida (hon med lejonposen på bilden) har lagt upp massa bilder från gamla tider, jättekul! dagen spenderades som planerat med fina tjejor. Vi åkte pulka, dom som säger att man är för gammal för det ljuger. Har skrattat och haft jättekul.

Av Ylva Myhrman - 22 februari 2011 10:35

  ännu en kall dag ute, jag måste säga att jag längtar till våren/sommaren, bara en vår jacka  så är man klar. Ja det skulle vara något. Ska snart göra mig iordningoch bege mig till fille. Bea dyker upp på vägen. fina flickor det där! 

Ovido - Quiz & Flashcards