leadstar

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Ylva Myhrman - 19 februari 2011 17:56

SÄNGEN!

 

det blev en tupplur, ikväll händer ingenting. Måste vara hemma och ta hand om min lillebror och hans kompis, som tycker det är jättekul att reta gallfeber av mig! Kan någon rädda mig!?

Av Ylva Myhrman - 19 februari 2011 16:14

                             Aa är litte smått seg efter gårdagens bravader. Men gud vad kul jag hade det! direkt efterskolan drog jag natta in te stan för att mötta upp bea och malin. Sen åkte vi hem till mailin för lite seriöst pizzaätande och annat. Gjorde iordning oss för utgång till borgen. Sen kom Jennifer och Lisa och det blev förfest! sen blev det en halvtimmes väntande på spårvagne, kaaallt! sen blev det fest! ingen vidare dj stundtals men det blev en lyckad kväll i alla fall. Nu är jag hemma efter en sjukt slapp dag i malins lägenhet. Jag har sjukt fina vänner!

Ovido - Quiz & Flashcards