leadstar

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Ylva Myhrman - 14 februari 2011 17:52

    

denna låt är en av de vackraste kärlekslåtar jag vet, om det fortfarande kallas det när det är olycklig kärlek, obesvard. Väldigt, väldigt fin i alla fall.

 

"vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig även fast det är försent att älska dig, vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn.

vad jag bryr mig om är att få ut dig ur skallen, är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen, den tar slut fårn kyss till kyss. Vad jag bryr mig om är att aldrig ge hjärtat rakt ut"

Av Ylva Myhrman - 14 februari 2011 17:10

  

ge mig sommar nu! då inga tjocka vinterjackor excisterar, ingen kyla, då man inte fryser ihjä när man går ut och när man kan bära något sånt här! Kavajen är ett måste när pengar rullar in. URSNYGG! men funderar på att köra den svartvita eftersom den tilltalar min stil lite mer en en vanlig svart som alla andra redan har.

Av Ylva Myhrman - 14 februari 2011 16:00

  

Hej på er. Dagen började segt med ett engelska prov, har ingen anng om hur det gick men sådant visar tiden. Ett stort plus till hagaskolan som hade gratis toblerone och geléhjärtan, grattis är gott! På idrotten blev det styrka och det värkte efter gårdagens tuffa träning. Men ikväll får jag nog hoppa över träningen eftersom vi ska mysa till det här hemma istället, det är ju gubevars bara valentines day en gång om året

Ovido - Quiz & Flashcards