leadstar

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Ylva Myhrman - 15 februari 2011 20:17

"och jag såg upp.

Jag såg skyn bli röd, bli blå.

Jag hörde någon ropa ditt namn eller var det bara inbillning?

och jag undrar vad du tycker om mig nu

har du förändrats?

jag dricker ur vad som helst nu och alla har någonting att beskänna

och alla vill att jag ska lyssna

Men inget är heligt mer, inte som när jag försökte få dig att le

 

Jag tänker aldrig på dig

det är bara ikväll..."

Av Ylva Myhrman - 15 februari 2011 16:21

  

Fick en önskning om att jag skulle skriva hur jag jag lever och har lyckats gå ner i vikt och blivit så mycket smalare så jag ska göra ett försök:

 

ja frågan är vad jag ska säga men ja i sjuan kan man säga att jag var ganska stor(det är inget jag går runt om och pratar om) men men. Jag har inget koncept i hur man exakt gör men jag valde tänkte på vad jag åt, t.ex så valde jag att äta mer grönsaker än potatis eller pasta. Det gör jag fortfarande idag men inte lika mycket. Men det är viktigt att äta tills man är mätt! Eftersom jag är en riktig godisråtta och älskar verkligen allt sånt så äter jag givetvis det också men då tänkte jag mer på att bara äta godiis på lördagar t.ex gör tyvärr inte det längre men ska försöka behärska mig. Men eftersom jag tränar fotboll tre gånger i veckan och försöker gå ut och gå en sväng dom dagar jag inte tränar så kan man äta lite mer, det gäller att hitta en balans som man trivs med. Jag som gillar onyttigheter får alltså kanske röra på mig mera.Sen när man ser att det funkar så är det bara att fortsätta och det vill man. Jag kan inte säga så mycket mer men det är viktigt att leva livet och inte gå miste om något roligt bara för man vill gå ner i vikt!

Av Ylva Myhrman - 15 februari 2011 16:05

    

Hemkommen efter denna skoldag. Fick springa som en tok till bussen, tur att man har bra kondition! hoppas det inte såg alldeles för förskräckligt ut, jag vet ju själv hur jag kan småskratta åt folk som springer till sina bussar. skrattar bäst som skrattar sist kanske? Nu sitter jag här med säkert! i hörlurarna och velar hit och dit och sen tillbaks igen. Frågan är om man ska fixa biljett till henne när hon kommer till flygeln nästa månad?

Ovido - Quiz & Flashcards