leadstar

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Ylva Myhrman - 5 februari 2011 23:07

"Ever since I was eight or nine I've been standing on the shoreline, always waiting for something lasting. Loose your hunger, you loose your way get confused and fade away"

Av Ylva Myhrman - 5 februari 2011 22:14

   

Denna coola brud vid namn Lykke Li släpper nytt album idag och jag är väldigt nyfiken på hur det hela låter. Rå diggar båda hennes singlar från det nya albumet Wounded rhymes "get some" och "I folow rivers" Hon har ett eget sound som jag aldrig hört tidigare. Hennes tidigare låtar kan jag varmt rekommendera. sugen på lykke li klicka på länken här och njut långt in på lördagsnatten.

Av Ylva Myhrman - 5 februari 2011 19:21

 

Dagen började väldigt negativt när jag vaknade och kände att det där med att spela cup i helgen det skulle inte funka. Så jag var på doligt humör hela förmiddagen, men jag tog in till mässhallarna för att stötta mitt lag ett litet tag, så länge jag hade tid. Där satt jag och såg brudarna värma upp, jag var sur för jag ville också vara där, med bollen. Men sen hörde jag min telefon ringa, det var ett nr jag inte kände igen men jag vågade inte hoppas på att det var smultronstrället men det var det!SÅ JÄKLA GÖTT! så i sommar blir det att servera glass som gäller! Hoppas jag får se många kända ansikten. Så himla skönt att inte behöva tänka på sommarjobb längre.

Ovido - Quiz & Flashcards