leadstar

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Ylva Myhrman - 25 februari 2011 22:59

 

Så! nu är biljett bokad till Säkert! som kommer till flygeln nästa fredag. Ska bli Jätte roligt att se henne live har people som säger att hon är grym på scen, så upp till bevis. Roligt, roligt. Synd bara att det ska vara så dyrt....

Av Ylva Myhrman - 25 februari 2011 19:53

 

det blir en hemmakväll. Ska sätta mig vid tv:n och kolla på ett avsnitt av vampire diaries. Jag har fastan för serien och nu går det inte riktigt att sluta. Men ta det lugnt, jag är ingen sådan där tjej som är besatt av vampyrer, sånt kan jag bara tycka är tragiskt.

Av Ylva Myhrman - 25 februari 2011 18:37

 

hej hej på er. idag blev det soovmorgon då det blev filmfilmfilm och massa skratt in på småtimmarna. idag har jag och min familj haft en mysig familje dag med pizza hut vilket var super nice! och sen bowling som vi inte behöver prata om! nu ska jag ställa mig på crosstrainern ett tag för det har blivit väldigt mycket onyttigheter nu ett tag

Ovido - Quiz & Flashcards