leadstar

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 30 januari 2011 22:07

Nu har det skickats två jobbansökningar (säger man så?) till kolmården. Det är bara att ösa, jag ska ha ett sommarjobb i sommar och tjäna lite money, under nästa helg får jag besked om jag fr jobb så smultronstället men man ska alltid ha andrahansalternativ och det är det jag försöker fixa. men nu är jag helt slut så nu väntar sängen. Godnatt på er!

Av Ylva Myhrman - 30 januari 2011 20:41

    gårdagens klädsel

Jag är så glad över att vi lyckades tjejer, vi visade vilja. Vi var det lag som gick in i finalen och ville vinna och det var den viljan som gjorde att vi gick av planen som segrare. Härligt! Fast jag är en aning missnöjd över min egen insats, jag var stressad hela tiden och gjorde fler fel en rätt men det är bara att fortsätta och blicka framåt åt nästa helg då det är cup igen, fotboll är mitt liv just nu.

Av Ylva Myhrman - 30 januari 2011 09:41

hej hej på er! just nu börjar jag bli en aning nervös och taggad inför dagens fotbollsspelande. DET ÄR SLUTSPEL har ätit en stadig frukost med ägg och gröt, ojojoj allt för fotbollen eftersom gröt inte står på min topplista. Igår hade jag jättetrevligt i Linköping. Det är läskigt hur fort helgerna går, det är redan måndag imorgon och jag har knappt varit hemma, men jag gillar det. Och nästa helg är det cup igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards