leadstar

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 3 januari 2011 19:23

  vad skulle man göra utan spotify? jag skulle ärligt talat inte överleva! Har man tråkigt- spotify, har man läxor-spotify, är familjen allmänt jobbig- spotify, man är sönderstressad- spotify, är man glad- spotify, är man på fest- spotify, vill man inte prata med någon- spotify and so on!

Av Ylva Myhrman - 3 januari 2011 16:47

 

matten kan ju bara slänga sig i väggen, JAG HAR LOV! likaså min eng bok.

annars blir det tyvärr ingen träning idag så jag får hitta på ngt annat ikväll. Men ska försöka få tid att ställa mig på crosstrainern ett litet tag så ja inte får dåligt samvete över att jag missar träningen.

Av Ylva Myhrman - 3 januari 2011 12:29

               

Av Ylva Myhrman - 3 januari 2011 10:18

godmorgon på er. Eftersom det är så himla fint väder ute ska jag ta tillfället att gå ut och fota lite. vi får se hur det går med det. Men annars idag måste jag nog tyvärr börja plugga. Usch! menmen sen ikväll blir det träning igen och jag har värsta träningsvärken redan. ajaja. Jag är otränad

Ovido - Quiz & Flashcards