leadstar

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 1 januari 2011 22:59

      detta har varit en lat dag. Har inte gjort mycket alls sen Bea och fille lämna mig vid två idag. Men jag tog mig i alla fall ut på en promme. Tur. förövrigt så är jag väldigt pepp på att dra igång träningen igen och är väldigt motiverad och tycker det ska bli väldigt skönt med hård träning nu efter all julmat,godis, chips, julmust och andra onyttigheter.

Av Ylva Myhrman - 1 januari 2011 16:54

jag ska ta tillvara på alla tillfällen att ha kul

gå på en massa spelningar

va med mina underbara vänner

va mig själv

vara öppen för nya männsikor

lyssna på massa ny bra musik

träna träna träna massor

må bra

va glá

2011 ska bli MITT år

Av Ylva Myhrman - 1 januari 2011 15:39

hej hej på er! Nu är det 2011, ett nytt år med nya händelser och möjligheter. Igår firades nyår hemma hos oss med en massa folk och jag hade väldigt kul. början på året gick ju inte så där jätte bra. Vi skulle testa ngt nytt och köpte dessa lyktor man ska ha upp men problemet var att efter flera veckor, månader var det plus grader och det regnade så våra lyktor hamna igen stans utom i sopptunnan. Men annars hade jag väldigt kul och somnade runt halv fyra Hur var erat nyår?

Ovido - Quiz & Flashcards