leadstar

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 9 januari 2011 21:25

Sjukt jobbig men rolig träning idag. Nu fasen ska jag jobba upp konditionen igen! Imorgon blir det träning igen och då bär det av till himpan igen för att springa. Ikväll sitter jag bara och njuter eftersom båda mina bröder + många av mina kära vänner börjar skolan imorgon. Men icke jag för jag börjar på tisdag. Underbara värld! blir en härlig sista sovmorgon har jag tänkt mig


förövrigt har jag tänkt mig att lista "veckans låtar" så kom med tips med just din/dina favoritlåtar under veckorna men självklart kommer min musiksmak väga tyngst så ni kommer antagligen aldrig få se Justin beibers namn på en sådan lista! men sånt är livet.

Av Ylva Myhrman - 9 januari 2011 13:59

"So how it's gonna be and what am I gonna do as an outcast? And how I'm gonna now, can sombody show me the outcasts? the plain truth is that I'm scared, shitless. And I'm losing sight"

Av Ylva Myhrman - 9 januari 2011 10:47

Godmorgon på er! eller snart är det väl förmiddag. Hade tänkt att ladda upp lite bilder men icke, det fick jag inte, jäkla internet! egentligen måste jag verkligen börja med läxorna nu, herregud varför har jag skjutit fram det hela tiden.? Jag har haft ett helt jullov men nejdå. Eh jag tar det imorgon, varför ska jag göra det nu det är en hel vecka kvar innan skolan börjar? men nu är det slut med det! Nu ska jag gå upp på mitt rum och plugga järnet! eller jag ska gå ut och gå först...

Ovido - Quiz & Flashcards