leadstar

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 4 januari 2011 18:38

Ja efter nu typ 3-4 månader har jag insett att jag inte gjort någon vidare presentation av mig själv här på bloggen, så se upp för här kommer en:

Ja jag heter Ylva Linnea Myhrman.  Jag har inga fler mellannamn då mina föräldrar hade "dålig fantasi" när jag kom den 25 november 1994. Men jag är inte bitter... Jag bor i västra husby som är en liten håla någonstans utanför söderköping eller norrköping, välj själv, Jag vet ärligt talat inte vad som låter bäst. Här bor jag med min kära familj som består av min pappa som har tendens att vara en riktig beserwizer, Min mamma som älskar att vara uta med våra hundar pepsi och hubbe, Min ena bror Tony som går i 7:an och är allmänt egenkär och tar på sina muskler! sen även min andra bror Lucas som går i 6:an och är besatt av ett band som heter LostProphets. Nog om dom.

         Jag är som sagt 16 år och går mitt första år på hagagymnasiet och går ns (natur/samhäll) men jag har valt efter mycket velande att inrikta mig på samhäll då jag inte står ut med matte, inte för att jag är dåligt men det är något som jag inte tål. Jag har inte heller riktigt kommit på vad jag vill syssla med sen. På min fritid spelar jag fotboll i söderköpings damlag ( jag vet, status) om jag inte har massa härliga läxor spenderar jag gärna min tid med mina kompisar som jag älskar. Eller lyssnar på musik.... glömm inte för guds skull inte musiken ( jag ska bara informera att jag inte är religös även fast jag använda ordet gud) Jag fullkommligt älskar att lyssna på musik, bra musik. som i mitt fall är Indie pop/rock. Jag kan tyvärr inte säga att jag är musikalisk det skulle vara än lögn, men tydligen är jag bra på att ljuga då jag fick min musiklärare att ge mig ett mvg i musik. Men nu ska vi inte skryta, det är fel även fast jag har en dålig vana med att ibland göra det. Just nu njuter jag av att ha jullov som många andra och jag älskar det. Jag är en väldigt "hurtig person" och får väldigt lätt dåligt samvete om jag inte varit ute på en hel dag. Detta faktum bidrar med att jag är ute och går nästan varje dag.

    Vad finns det mer att säga? Jag är en glad person som är snäll men har väldigt lätt att yttra en aning eleka kommentarer, MEN med glimten i ögat! I skolan tonar jag ner mig själv en aning då jag egentligen är en väldigt blyg person som har kämpat oerhört med sitt självförtroende.  Men jag kan nu stolt säga att jag faktiskt har ett väldigt bra och starkt självförtroende. Så det får duga!


Av Ylva Myhrman - 4 januari 2011 11:31

   

Åh jag vill att något ska hända, NU! Jag är rastlös, uttråkad. Idag har jag inga planer heller... men jag ska väl slå död på en timme genom att gå ut och gå ett tag. Sen måste jag väl fortsätta läsa min eng bok som ska vara färdigläst och även komma med en härlig uppstas om den.... Tur att vi börjar på tisdag och inte måndag Hoppas ni har det bättre än mig!  

Ovido - Quiz & Flashcards