leadstar

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 6 januari 2011 17:30

kl är nu 17:30 och jag har inte gjort ett dugg idag! Strålande, underbart, effektivt måste jag säga. jag har bara planerat lite inför imorgon då jag har lite planer med mina fovorit tjejer! ne nu ska jag återgå till att inte göra ngt och sen bler det nog en promme eftersom det slutat snöa och jag måste ha luft!

Av Ylva Myhrman - 6 januari 2011 11:31

  fy vad det snöar ute! jag som hade tänkt börja dagen med en promme men jag har men på något lustigt sätt försvinner den lusten så fort jag tittar ut, undrar vad det kan bero på? Annars idag måste jag nog ta itu med lite läxor tyvärr, eftersom pappa är ledigt så ska jag be om hjälp med matten för jag förstår inte ett dugg! och jag som sa att jag inte var dålig på matte för några inlägg sen...

Ovido - Quiz & Flashcards