leadstar

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 2 januari 2011 21:34

   

Ligger här och lyssnar till en av de finaste låtar jag vet. Dina texter berör Håkan!


"Du vet, hon har skeva framtänder och hon går som en studsande boll hennes ögon svänger år olika håll. Folk vänder sig om för hennes panna är så blek och näsan är sne och jag rår inte för de men jag är kär i den fulaste flickan i världen. Å ingen vet om det men jag ska berätta allt för dig. jag ligger på sängen och tänker: tänk på mig!"

Av Ylva Myhrman - 2 januari 2011 20:33

  Efter allt godis och mat var det otroligt skönt att träna. Få upp pulsen ordentligt, bli trött, använda lite muskler. Och imorgon är det träning igen  och då blir det att åka till himpan och springa lite. Tror tyvärr inte det går så bra eftersom konditionen inte riktigt är vad den var.

Av Ylva Myhrman - 2 januari 2011 15:50

idag blev det att hälsa på lilla morfar som jag inte träffat på jättelänge. Kom precis hem och har ätit en bit av pajen jag bakade igår som uppladdning inför träningen ikväll. Gash vad skönt det ska bli!

Av Ylva Myhrman - 2 januari 2011 11:54

jag vill ha en massa massa pengar! kolla lite på ticnet igår och det finns så mycket jag vill se. Jag fick biljetter till Håkan Hellström på cloetta i födelsedagspresent och jag längtar något oerhört till den 10 februari! sen vill jag ha biljetter till Säkert! Håkan Hellström igen fast i norrköping, The ark eftersom man borde uppleva dom en gång till innan dom lägger ner. Ne nu ska jag sluta drömma för ett tag så jag ska gå ut och gå en sväng.

Ovido - Quiz & Flashcards