leadstar

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 5 januari 2011 22:18

 

 

Shorts- gina tricot, Linne- hm, skor- skopunkten, skärp- gina tricot, kavaj- gina tricot, smycken- hm och ur&pen

sitter är med näven i chipspåsen, dricker some cola, lyssnar på musik och bara njuter efter träningen. Gick inte så bra på träningen då det finns vissa svårigheter att spela fotboll när man inte kan röra nacken. Men det var skönt att röra på sig

Av Ylva Myhrman - 5 januari 2011 18:15

   

Hej hej på er!  Idag har det åkts lite pulka men det gick lite långsamt för min smak, det ska går fort! Nu ska jag snart börja göra mig iording för träning. Sen är årskkrönikan med Filip och fredrik laddad för inspelning eftersom jag kommer missa början och tänk om håkan skulle vara med från början. ajajaj På återseende!

Av Ylva Myhrman - 5 januari 2011 11:14

Godmorgon på er Sweeties! sovit gott? det har jag, alldeles för länge, 11? jag gick ju och la mig halv två. Jaja gjort är gjort så nu ska jag hoppa in i duchen och frächa till mig en anning. Planerna för dagen är en anning suddiga så ni får se sen vad jag hittar på idag

Av Ylva Myhrman - 5 januari 2011 00:36

   

Just nu hörs Armand Mirpour (klicka på länken och lyssna!) i mina hörlurar. Riktigt bra! Annars ska jag dra mig till sängen och få lite sömn, skönt. Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards