leadstar

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 29 januari 2011 14:30

 

"Dom vaknade och jag var så trött, dom sa fort och jag sa långsamt, dom levde i misär och jag såg stråkar,dom tappade och jag hittade, dom gick iland och jag flöt iväg, det här är min tid."

nu ska jag bege mig till linköping för att fira Anna som fyllde år igår.

Av Ylva Myhrman - 29 januari 2011 11:44

Är så jävla glad och taggad, framför allt taggad inför morgondagen. Efter gårdagens härliga spel är båda våra lag vidare till slutspel. Och jag har en känsla av att vi kan gå längst, vi ska stå där som vinnare imorgon! Vi ska visa gusum/viken att dom bara hade tur igår  dom när dom vann över oss. Vi har alla möjligheter att vinna och det är det vi ska göra! Ni är guld tjejer, allihop.

Ovido - Quiz & Flashcards