leadstar

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 8 januari 2011 20:40

Idag har jag fotat en del så vi får se om ni får se lite resultat framöver, troligen eller okej ni kommer få se lite resultat. Idag blir en hemma lördagkväll framför tv:n, kanske inte det roligaste men men det duger.  Det blir HipHip som verkligen är min typ av humor.  Hade inte tid att hitta ett bättre klipp men det här klippet är från den nya säsongen. Tiffany Persson och hennes Vlogg Peace Out!

Av Ylva Myhrman - 8 januari 2011 13:52

Hej på er! nu har mina tjejer lämnat mig. Jag tror jag ska ta en liten promme så jag vaknar till. Igår blev det som sagt bio och vi såg den nya narnia filmen. Den var helt okej faktiskt! Och i går kväll/natt nörda vi sönder Green day rocket band. Fy fasen alltså! ojojoj säger jag bara, SÅ bra var vi! hahah så nu går jag och sjunger på alla möjliga green day låtar

Ovido - Quiz & Flashcards