leadstar

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Ylva Myhrman - 18 januari 2011 17:09

       

Mycket ny musik så här i början av året and I like it!

The ark - Braking up with god

Petter&timbaktu - älskar din stil (inte så ny jag vet)

The wombats - Tokyo (vampires & wolves)

Lars Winnerbäck - åt samma håll (gammal för er som har lyssnat på album)

Roxette - She's got nothing on (but the radio)

R.E.M - it's the end of the world as we know it (and I feel fine)

Av Ylva Myhrman - 18 januari 2011 17:03

   

Nu är det tisdag och nu vill jag ha helg igen! men men det går snabbt, hoppas jag. Jag vet inte riktigt vad jag längtar till? eller jag ska vara med mina underbara vänner men annars händer inget speciellt. Nu ska jag leta reda på mina läxpapper och sätta mig med dom ett tag sen blir det träning på sports med laget

Ovido - Quiz & Flashcards